בחירת ארונות בהתאמה אישית היא חוויה נדירה שבסופה – תזכו בארון מתאים לעיצוב הבית שלכם. אנו ממליצים לבחור את הארון בדרך ייחודית אשר תסייע לכם להגיע במהרה לעיצוב הבית כנדרש, כלומר בדרך בה אתם רואים זאת לנכון. בנוסף, בחירת ארון מתאים היא בחירת מוצר שגם מתאים מבחינת סוג האחסון והיקפו. להלן מספר שלבים חשובים לבחירת הארון בהתאמה אישית.

בחרו את סוג מרכב הפתיחה של הארון

ניתן לבחור בין ארון פתיחה לבין ארון הזזה. בחירת ארון פתיחה מזכה אתכם בדלת מפורזלת, כלומר – דלת עם ידיות פאר שמוסיפות המון תוכן עיצובי לחדר. הארון מעוצב בסגנון של פעם, סגנון כפרי, אם כי ישנם גם ארונות פתיחה מודרניים וחדישים על טהרת צבעי הלבן והניקל. לעומת ארונות אלו, ישנם ארונות הזזה, אשר ברובם מתאימים לעיצוב של היום. הדלת היא דלת הזזה, ולכן אין הזדקרות של הדלת לכיוונכם בפתיחה, עובדה שחוסכת לכם לבדה לא מעט מקום בחדר. אם ניתן לחצוב את הארון הזזה, הרי שגם ממד העומק לא יתפוס לכם מקום, וכך, קיר הארון נשאר כפי שהיה טרם הבאתו אליו: קיר אחיד, ללא פלישה לכיוון השטח הפנוי.

בחרו את סוג דלת הארון

דלת הארון יכולה להיות עם מראה חיצונית, עם מראה פנימית או ללא מראה. בארון פתיחה, המראה יכולה להופיע גם בחוץ וגם בפנים. בארון הזזה היא יכולה להופיע רק בחוץ, כי לא רואים את פנים הדלת שנמצא בתוך הארון באופן קבוע. כאשר לא מתקינים מראה על הפרונט של הדלת, ישנו מרחב עיצובים עשיר גם לארונות פתיחה וגם לארונות הזזה ללא הגבלה: דלתות מודפסות, דלתות צבועות, דלתות עם השתקפות בצבעים שונים, ועוד.

אפיינו את פזרול הארון שלכם

חשוב להיות מאד יסודיים באפיון הפרזול, ולבחור בהתקן אשר יצדיק את קיומו ונוכחותו בחדר שלכם. כך, למשל, בחדר גדול מומלץ לבחור בידיות גדולות, ובחדר קטן – בידיות קטנות, למשל ידיות טלסקופיות עגולות. מומלץ גם לשים לב לצבעי הידיות ולבחור בכאלו שישתלבו טוב עם מבנה הארון מחד, וגם יתאימו לעיצוב החדר מאידך.
 
פנו אלינו לכל המידע על רכישת ארונות בהתאמה אישית: צביעה, עיצובים מיוחדים, והתאמת פרזול!

הכירו את מידות הארון הסטנדרטיות לתכנון מוקדם

אחד היתרונות בעבודה עמנו הוא שאנו מומחים לארונות הזזה ופתיחה, ויכולים לבצע התאמות עבורכם. יחד עם זאת, לא כל שינוי אכן ניתן ליישום ולכן הכרת מידות טיפוסיות של ארונות יכולה מאד לעזור בתיאום הציפיות שלכם. ארון פתיחה עשוי להיות קיר, 2.4 מ’ לגובה, או ארון סטנדרטי בגובה של 2 מ’. עובי ממוצע של ארון פתיחה קטן, עם שתי דלתות, 54 ס”מ ושל ארון גדול בגובה 2+ מ’ 57 ס”מ. ארון הזזה מתחיל ממידת עומק של 60 ס”מ. ארונות אלה אפשריים לחציבה בקיר. גובה ארון ההזזה הנו של ארון קיר: 2.4 מ’. באשר למידות רוחב, ארון פתיחה של 4 דלתות בגובה 2 מ’ נפרס על כ- 120 ס”מ, שזו בדיוק מידת הרוחב של ארון הזזה 2 דלתות. בשל גובהו הרב של האחרון, 2.4 מ’ הנפח הפנימי זהה. ארון עם נפח רב מכך ייתכן רק בקולקציית ההזזה, כשבוחרים דגם רחב של 180 ס”מ. דגם זה מכיל 3 דלתות.

היתרונות המרכזיים שלנו בתכנון ארונות

  • ניתן לבצע אליטרציות ושינויים בארונות השונים בכדי לספק התאמה לכל בית וחדר!
  • ניתן לבחור ארונות במגוון רחב של עיצובים, פרזול ומראות!
  • הארונות שלנו מבוססים על כל סוגי הדקורציות!
  • הארונות שלנו הם מהמובילים בתעשיית תשתיות האחסון!
  • כאן ניתן לקבל מענה מלא להסדרת הארון, כולל חציבה!
  • הארונות שלנו ארגונומיים מאד וניחנים בסידור קל ופשוט של הבגדים!

    בית אמנות העץ – ארונות מעוצבים מן המעלה הראשונה
    בחברתנו ניתן למצוא מגוון רחב של ארונות הזזה ופתיחה להסדרה מידית! אנו מתמחים בכל סוגי הארונות, מפתיחה ועד הזזה. הארונות ניחנים במידות שונות המתאימות לכל חדר או מרחב ביתי באשר הוא, מחדרי ארונות ועד חדרי מגורים ושינה! הסדרת ארונות אצלנו תספק עבורכם את המבוקש ותביא לתוצאה מהירה של עיצוב, שילוב עם פריטי אחסון סמוכים וסידור קל ופשוט של הבגדים. אם אתם מחפשים ארונות חדשים, כאן ניתן למצוא בדיור את הנדרש ועל הצד הטוב ביותר! ארונות הזזה ופתיחה מן המעלה הראשונה מטעמנו ניחנים בעמידות ארוכת טווח, חומרי ייצור איכותיים ונוחות חסרת פשרות עבור כל משתמש!

הכל אודות ארונות בהתאמה אישית

ארונות הזזה מודפס שיש

מהם ארונות בהתאמה אישית?

ארונות בהתאמה אישית הנם תשתיות אחסון הנבחרות בחנות ארונות המייבאת אותם באופן פרטי ומבססת את פועלה על המשובחים שבחומרי הגלם, החל מעצים ועד פרזול ומראות.

קרא עוד »
בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.