לארונות בהתאמה אישית מגוון יתרונות שחשוב מאד להכיר. רוב האנשים קונים ארון כי צריך וכי אין זמן להתמקד בכך במועד אחר, ולא כי הם מחפשים באמת מוצר המתאים לצרכים שלהם. כאן, ניתן ללמוד מה צריכות להיות הדרישות שלנו  מארון על מנת שישמש אותנו בדיוק כפי שאנו מצפים. כמו כן, נלמד על מודל תכנון הארון שכל מי שהלך בעקבותיו הצליח לגבש לעצמו רחבת אחסון המתאימה בדיוק למה שהוא מחפש.

יתרון מס' 1 – הארון משווק בידי חברה פרטית בלתי תלויה ברשתות השיווק

שיטת שיווק זו היא הטובה ביותר עבורכם שכן מזמין הארון עושה זאת במיוחד עבורכם ומשתמש ברכיבים איכותיים גם מבחינת עצים וגם מבחינת זכוכיות, פרזול ומראות. כאשר הארון נרכש בחברה פרטית אין אילוצים כמו אלו של רשתות השיווק הגדולות והלקוח יוכל למצוא בקלות את העיצוב שהוא בנה עליו בגבשו את חדר המגורים או הארונות.

ארון הזזה מראה
ארונות הזזה עם מראה

יתרון מס' 2 – הארונות נעשים בהתאמה ספציפית עבורכם

אופרציה שלמה הכוללת יבוא מחו”ל, הרכבה של הארון בישראל ושיפור והקצוע חזותיים נעשית במיוחד בשבילכם. בשונה מארונות של הרשתות שיווק, ארונות של חנות פרטית תמיד מתוכננים ספציפית לאותו לקוח והתוצאה היא התאמה מדויקת שלו למה שהוא חיפש. אם אתם מחפשים ארונות מן המעלה הראשונה, הארונות של חנות זו יספקו לכם פתרונות מעולים!

יתרון מס' 3 – התבססות על מודל תכנון ייחודי למחפשי איכות

אם אתם באמת מחפשים ארון איכותי, ולא כזה שמהווה רהיט התפשרות, זה מה שעליכם לעשות. ראשית כל יש לתכנן את מבנה הארון, כלומר האם הוא יהיה שקוע בקיר או מונח מלפניו. יש לגבש את תצורת הדלתות, פתיחה או הזזה, ולבחור פריטים משלימים להעדפה שלכם: ידיות, ויטראז’ים וזכוכיות מראה מעוצבות. את העיצוב ניתן לאתר בקלות בהדמיית מחשב של חברת ארונות מקצועית. החברה מחויבת לתמונות שהעלתה ותעשה כל מאמץ על מנת להביא להתקנת הארון במיקום בו הוא נרכש.

בחירת הארונות בפועל

על מנת לבחור ארונות בהתאמה אישית כנסו לעמוד הדמיית המחשב של חברת ארונות מקצועית ובחרו את התשתיות המבוקשות לחדר הארונות והשינה שלכם. השירות כולל ייעץ טרום קנייה, הובלה והתקנה.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.