ארונות בהתאמה אישית הנם תשתיות אחסון הנבחרות בחנות ארונות המייבאת אותם באופן פרטי ומבססת את פועלה על המשובחים שבחומרי הגלם, החל מעצים ועד פרזול ומראות. היתרון של חברה זו על פני רשתות השיווק הגדולות: עבודה יסודית, ירידה לפרטים בתכון עיצובו של כל בית ולא פחות חשוב – הגעה מהירה לתוצאות משביעות רצון עבור בני ובנות הבית.

תכנון בסיסי של מבנה הארון

כאן זהו השלב לגבש מבנה לארון: האם הארון יהיה כזה שנחצב בקיר או עם בליטת עובי ביחס אליו. לא כל בעל בית יכול לבחור ארון שקוע בקיר. יש להזמין שירות ממהנדס מוסמך לבדיקת מיקומי הבית ואיתור מקומות שניתן לחצוב בהם, אם יימצאו. בבתים בהם לא ניתן לחצוב, הבחירה היחידה תהיה ארון צמוד קיר, ולא כזה שמוטמע בתוכו. גם במקרה זה, המבחר גדול דיו על מנת שתמצאו בדיוק את המוצר שיתאים לכם במידות ובחיסכון הנדרש במקום פנוי בחדר.

ארונות בגדים בעיצובים שונים
ארון הזזה יוקרתי בשילוב זכוכית מראה
ארון הזזה מודפס פסים רוחביים

תכנון בסיסי של אופן הפעלת הארון

הארון עשוי להתבסס על דלתות פתיחה הנפתחות על צירן או על דלתות הזזה שניתן להזיז לצדדים על מנת לפתוח אותו. את הבחירה חשוב מאד לבצע על סמך ידע ובהתאם לנדרש בבתים שלכם. למשל, הידעתם כי ארון הזזה, על אף השם שיצא לו כחסכני במקום אינו יכול להיות בעל מידת עובי נמוכה מ- 60 ס”מ, בעוד ארון פתיחה בדרך כלל ניחן במידה מקבילה של 57-54 ס”מ? לכן, לא רק דלת ההזזה חוסכת מקום אלא גם ממד העובי הממשי של כל תשתית. מאידך, ארון הזזה חיוני למי שמחפש ארון המשתרע על כל גובה הקיר, 2.4 מ’ ולמי שמתעניין במראת איפור בקדמת הדלתות.

תכנון עיצובי של הארון

ארונות עשויים להתבסס על עיצוב קלאסי כפרי או על כזה המבטא מודרניזם. חשוב לבחור את הארונות שלכם בהתאם למה שאתם מחפשים מבחינה חזותית על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. את ארון ההזזה או הפתיחה שלכם ניתן למצוא בקלות באמצעות הדמיית מחשב ייעודית עבורו, עם העיצובים הרלוונטיים. מומלץ לשים לב לפרטים כמו עיצוב ידיות ארון הפתיחה, סוג מראת דלת ארון ההזזה, ואופן הפריסה של תשתיות העיצוב בכל ארון, על מנת להגיע לתוצאה הדקורטיבית המתאימה ביותר לציפיות שלכם.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.