הדרך המומלצת ביותר לרכוש ארונות כיום היא בהתאמה אישית ואת זה עושים רק בחנות פרטית המתמחה בארונות באופן בלעדי. בשונה מחנות של רשת שיווק המתבססת על יבוא מצומצם, בחנות הפרטית תיהנו ממבחר גדול של ארונות וממגוון פתרונות לשינוי תכולת הסידור הפנימית של המדפים. ככה רוכשים כיום ארונות חדשים! אחרי הכל זו לא עוד שידה או עוד כוננית, אלא רכיב האחסון המרכזי במבנה שלכם! רכישתו צריכה להיעשות עם כל ההתאמות שאתם מבקשים לערוך, ובחלק לא קטן של המקרים, הסטנדרט שמוצע ברשתות השיווק אינו מספיק בשביל לשרת את הדייר או היזם כנדרש.

עריכת שינויים במידוף הפנימי של הארון

את מגירות הגרביים ניתן לשנות מהצבה בחלק התחתון של הארון להצבה בחלק המרכזי עם גישה קלה ללא צורך לגחון אליה. ניתן לבחור מדפים בגבהים המתאימים להצבת התכולות שלכם ולתכנן את פריסת המידות של תאי התלייה אל מול תאי הקיפול שפרוסים במקביל. באופן זה תוכלו להסדיר ארון המתאים בדיוק למה שאתם דורשים על מנת שישרת אתכם באופן מושלם.

ארונות רחף בהתאמה אישית
ארונות בגדים לחדר שינה
ארונות הזזה לחדרי שינה

התאמה של עיצוב הארון

כיום, עיצוב בית מגורים או משרד הם לא מה שהיו פעם. אנשים נעזרים בבעלי מקצוע ובראשם אדריכלים ומעצבי פנים ויוצא, ברבים מהמקרים, שהארון שתוכנן מגובש בצבעים מסוימים ועם פונקציות מסוימות (למשל אם המקום של הארון רחוק מהשמש יומלץ על ידי האדריכל שיהיה ארון עם מראה קדמית, בשונה מארון שנמצא ליד קו השמש ואז זה פחות מומלץ). בחנות פרטית תוכלו למצוא בדיוק את העיצובים שבעל המקצוע שלכם תכנן ועם יבוא למקום המגורים או למשרד שלכם במהירות הודות לזמינות גבוהה של ארונות בשל קו יבוא נרחב וייצור מקצועי של עובדי החברה.

הסדרה של הארון – כך מתחילים

אם הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לארון חדש בהתאמה אישית ממקצוענים, כאן מתחילים את המסע שלכם. גשו להדמיית מחשב של חברת ארונות מקצועית ובחרו את הארון המתאים ביותר לנדרש עבורכם מבחינה עיצובית ותפעולית. ניתן לתקשר עם המומחים שלנו באמצעות האתר או המייל או הטלפון לעריכת שינויים. השירות כולל מכירה, הסדרה, והרכבה של הארון. במידה ונדרשת חציבה אנו שולחים צוותי בדיקת היתכנות וביצוע מלא.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.