אם אתם בדרך לשדרג את ארונות בתיכם, אנו ממליצים לבחור ארונות הזזה. ארון ההזזה, בשונה מכל ארון אחר הוא מוצר אחסון אידיאלי מן המעלה הראשונה. ראשית כל, הוא מכיל בתוכו סוגים רבים מאד של תאי אחסון שניתן לתכנן באופן אישי עבורכם. שנית, הוא מאובזר בדלתות הזזה נוחות המאפשרות את פתיחתו בקלות. שלישית, הוא משתלב בקלות בכל בית בכל סגנון עיצוב. אם אתם מחפשים ארון שבאמת ישדרג את רמת האחסון הביתית – ארון הזזה יעשה ללא ספק אץ העבודה.

תכנון תשתית אחסון בהתאמה אישית לכל צרכן

היופי ברהיט הנפלא הזה שנקרא ארון הזזה הוא בקונסטרוקציית הפנים. ישנם ארונות הזזה עם תאים קטנים לגרביים וארונות הזזה עם תאים גדולים לבגדים בגודל בינוני. ישנם ארונות הזזה עם מדפי ענק למצעים וישנם כמה דגמים של ארונות הזזה משולבים לכל התכולות הנ”ל. ניתן להתאים את תשתית האחסון כולה בתוך הארון במיוחד עבורכם ולזכות אתכם בארון יוקרתי ואקסקלוסיבי אשר יתרום רבות לנגישות שלכם לתכולת אחסון כמו בגדים, נעליים ומצעים.

ארון הזזה מראה
ארונות הזזה עם מראה

תכנון דקורציית ארון בהתאמה אישית

דקורציית עץ מותאמת אישית לכל צרכן, צבועה לבן או בגוון העץ הטבעי. הארון עטוף בדלתות זכוכית דקורטיביות שנראות כמו ויטרינה של חנות. דלתות אלה הן שותפות פעילות בעיצוב הארון שלכם משום שהן מבליטות את מדפי הפנים ולכן ישנה חשיבות עצומה לעיצובם ולהמחשת המראה הטוב ביותר האפשרי עבורם. ארון כזה מספק לכם שלל אדיר של יתרונות: ראשית כל הוא ארון סגור ולא פתוח, ועל כן הוא מונע חדירת מזיקים ואבק לבגדים ושומר עליהם. שנית, הוא ארון שבזכות עיצוב הדלת הייחודי – המדפים בולטים ולא חבויים וזה מעניק לחדר שלכם עיצוב מדפי כוורת פתוחים, שהוא, לדעת לא מעט אנשים, עיצוב שיש לו תרומה רבה למראה של חדר המגורים.

תכנון הצבת הארון במיקום הנוח ביותר בכל חדר

מומלץ לחשוב על כך עמוקות, לתכנן באמצעות הדמיית מחשב של חנות ארונות הזזה, ובמידת הצורך להזמין את מומחי החנות אליכם הביתה שיסייעו בתכנון נכון של הצבת הארון, בבחירת תשתית אחסון נכונה עבורכם ובקביעת עיצוב משכנע. מומחי חברת ארונות הזזה יספקו לכם את העצות הטובות ביותר בנוגע להתקן אחסון יוקרתי זה.

בחירת ארון ההזזה על פי סוג המיקום

  • ארונות הזזה עבים לחציבה בקיר!
  • ארונות הזזה בעובי סטנדרטי של 60 ס”מ!
  • ארון הזזה לקיר קטן-בינוני באורך של לפחות 120 ס”מ המכיל 2 דלתות!
  • ארון הזזה לקיר בינוני-גדול באורך של לפחות 180 ס”מ המכיל 3 דלתות!
  • ארון הזזה בעיצוב זהה לתשתיות אחסון שימוקמו לידו: כפריים, מודרניים ואחרים!
  • ארונות הזזה לחדרים גדולים וקטנים במידת העומק!
  • ארונות קיר 2.4 מ’ המתאימים לקירות בגובה סטנדרטי!
  • הקמת ארונות ליד דלתות פנים תוך הסדרת פתיחה נוחה של שתי התשתיות!
  • התאמה אישית של ארונות עבור מיקומים חריגים!
  • תכנון יסודי ומקיף של ארונות הזזה ביחס לכל מקרה ומקרה!

    בחירה פונקציונאלית קלה ופשוטה
    חיפוש ארון הזזה המתאים למבנה המבוקש נעשה בקלות וביעילות רבה אצלנו! אנו אנשי מקצוע בתחום הארונות ומספקים התאמה מלאה עבורם לכל מרחב ביתי, חדר או כל מיקום אחר בו הרהיט נדרש! בשונה מלא מעט חברות אחרות, כאן תקבלו גם בדיקה יסודית של המבנה לאיתור קירות לחציבה על מנת לאפשר חיסכון משאבי מקום באופן משמעותי ביותר.

    סידור בגדים קל ופשוט
    ארונות ההזזה שלנו ארגונומיים. הם מבוססים על תאי סידור בגדים אידאליים המספקים את כל הנדרש לסידור קל ופשוט של הבגדים ותכולות העזר כמו פרזול, עניבות ועוד. הארונות נחשבים קלים ופשוטים לתפעול, ניחנים בהזזה קלה של הדלתות ועתירים בתקנים מערביים בנושאי בטיחות ועמידוּת ארוכת טווח. הארונות עמידים למשך שנים ארוכות ונשמרים כחדשים ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

    בית ארונות העץ – ארונות הזזה מן המעלה הראשונה
    כאן ניתן להסדיר בקלות ארונות הזזה איכותיים המותאמים באופן אישי עבור כל לקוח. ארונות ההזזה שלנו ניחנים בכל הנדרש על מנת לספק לכם את הטוב ביותר בנושא סידור הבגדים וארגונם. ארונות ההזזה שלנו ניחנים בעיצובים מגוונים המתאימים לכל סביבה ביתית. אצלנו ניתן להסדיר את הארונות בקלות רבה במיוחד, היות וכאן דואגים לכם לכל הנדרש לשם כך: בדיקת היתכנות לחציבה בקיר, ביצוע החציבה והטמעת הארון בפיר. בחברתנו ניתן למצוא את כל הנדרש לרכש של ארון חדש על הצד הטוב ביותר, בלי אותיות קטנות ועם מקסימום איכות ונוחות עבורכם מכל כיוון: עיצוב, נוחות, ארגונומיה ושילוב מרחבי אחראי ללא צפיפות לאחר ההטמעה.
בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.