ארונות בחדר שינה תורמים לעיצוב החדר מכמה היבטים. ראשית כל, הגוונים של הארון בייחוד בחלקו הטבעי עושים את שלהם ויוצרים את החזותיות הנדרשת. שנית, הפרזול שנראה בקדמת הארון עושה את שלו ומאפשר לדיירים ליהנות ממקסימום תנאי עיצוב, במיוחד בדקורציות עתיקות או כפריות. שלישית, עובי הארון עושה את שלו ומנאשר התאמה לחדר על פי גודלו ועל כך בתום מאמר מידע זה.

עיצוב באמצעות צבע הפרונט של הארון

ישנן 2 דרכים לעשות זאת: או לרכוש ארון בעל צבע אחד בולט בחלק הקדמי או לרכוש ארון מראה קדמית. האחרון הנו ארון הזזה בלבד, שכן לא ניתן להטמיע מראה כזו בארון פתיחה שמוברגות אליו ידיות. לעומת זאת, ארון חד גונה ללא מראה עשוי להיות גם דגם עם דלתות פתיחה. פרונט גוני מעוצב מהווה את הנספח העיצובי החשוב ביותר לחדר שלכם מהצד של הארון.

ארון הזזה מראה
ארונות הזזה עם מראה

עיצוב באמצעות פרזול הארון

בארונות פתיחה, לא רק הגוון של הארון משפיע על העיצוב אלא גם הידיות. ידיות של ארונות פתיחה מאפשרות לכם ליהנות ממקסימום תנאים עיצוביים. ניתן לגבש ידיות בעיצוב של פעם, בנוסח כפרי עתיק או ידיות בעיצוב חדשני במרקם דק ובפורמט המתאים לזמננו, למשל ידיות עגולות.

עיצוב באמצעות פרספקטיבה מרחבית

עיצוב זה הנו הקל והפשוט ביותר לזיהוי. כאשר החדר קטן ובוחרים ארון דק משיגים את המטרה משום שהמידה הדקה שלו תהיה מאד דומיננטית בחדר שמידותיו לא גדולות. על אותו בסיס, ניתן להדגים כי בחדר גדול ורחב שוליים יהיה זה הארון העבה שייצור את התאימות העיצובית הנדרשת

בחירה ממשית של ארונות לחדרי שינה

את בחירתם של ארונות לחדרי שינה אנו ממליצים לממש באמצעות חברה פרטית לייצור ארונות החברה שמה לה למטרה להתאים אותם לעיצוב ולשימוש הדיירים על הצד הטוב ביותר. חברה זו מפעילה הדמיית מחשב המאפשרת לבחור כבר מהבית שלכם את הארון המתאים ביותר. התנהלות שכזו מאפשרת להגיע לדגם הנדרש ללא קושי וליהנות מעיצובים שישדרגו באופן משמעותי את החזותיות של הבית. נהנים ממגוון רחב ארונות מפנקים לחדרי שינה עם עיצובים מן המעלה הראשונה, על בסיס עצים, מתכות ומראות איכות!

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.