לא מעט פעמים – תגלו כי אף על פי שהסלון מכיל רהיטים, וכמוהו גם פינת האוכל והמרפסת, יהיו פרטי ריהוט משלים שוודאי יקסמו לכם, ושטבעי כי תחושו בחסרונם. להלן מספר פרטי בוטיק המהווים עיצוב חדשני לפינות אוכל אשר יהפכו סלון מאובזר ממוצע לחדר המפנק ביותר בבית, וחדר עם מספר מוגבל של רהיטים לחדר שכל פתרונות הנוחות נמצאים בו.

שידה לרגליים

השידה נועדה לספק מענה עבור כורסאות אישיות ישנות בהן אין מקום להניח את הרגליים. השידה עשויה פלסטיק, עץ או מתכת וניתנת להנחה מתחת לכורסאות. ישנן שידות אשר ניתן לקבע לקרקע באמצעות ואקום והן מתפקדות כמו שידות המחוברות לכורסא, כאלה שלא ניתן להזיזן.

כסאות סלון

לא כסאות לפינת אוכל: כסאות לסלון. בדרך כלל, סלון במצבו הגולמי מגיע עם מבחר ספות וכורסאות לישיבה נמוכה. במידה ופינת הישיבה שלכם כבר לא ממש מספיקה להכיל את כולכם, ניתן למצוא כסאות סלון בגובה של הספות והכורסאות הנמוכות, שיספקו פתרונות ישיבה למי מכם שזה היה חסר לו וחש כי אין מספיק מקום לכל המשפחה בעת צפייה משותפת בטלוויזיה או כינון אירוע משפחתי משותף בחדר האורחים.

ספות נפתחות

לאחרונה, נקלעתם לסיטואציה שהייתם צריכים להלין אנשים בבתיכם ובקושי היה בהם מקום להשחיל מזרון נוסף לשירות האורח? לא צריך מזרון נוסף אם אפשר פשוט להחליף את אחת מהספות הישנות שלכם לספה נפתחת. ספה נפתחת היא ספת ישיבה עם ידיות מתקפלות ומזרון מתרחב, אשר בלחיצה על מתג, כפתור או משיכת ידית הופכת הספה למיטת בוטיק, אשר בחלק מהמקרים יכולה אף לשמש כמיטה וחצי לאירוח זוג מתארח. אופטימלי למי שמשכיר יחידת דיור, או לבני משפחה שילדיהם מרבים להזמין חברים ללון אצלם.

שידות טואלט

תמיד הצטערתם שלא בניתם בחדר השינה או בחדר האמבטיה פינת איפור? עם שידת טואלט תוכלו להגשים חלום! השידה כוללת מגירות מיוחדות בגדלים קטנים להכנסת תכולת איפור, מראה מתקפלת, וגובה גבוה המשמש את המתאפר או המתאפרת לאיפור בעמידה. שידת טואלט ניתנת לבחירה במגוון עיצובים וממיטב חומרי הייצור.
 
צרו עמנו קשר למידע נוסף על ריהוט משלים לבית מכל הסוגים: פנו אלינו לפרטים מלאים בתחום!