בחדרי ילדים – מגוון רחב של ארונות שניתן לבחור עבור הילדים שלכם בקלות. להלן מספר אפשרויות שלא ישאירו אתכם אדישים ויהפכו את חדר הילדים שלכם למקום המשמש דוגמה לעיצוב ביתי חסר פשרות. אם גם אתם מחפשים בשביל הילדים שלכם את הטוב ביותר, אלו הארונות שמומלץ לשים לב אליהם.

ארונות הזזה בצבע ורוד או כחול בהתאמה להעדפה

יש שיאמרו כי ארונות כחולים הם תמיד של ילדים בעוד ארונות ורודים הם תמיד של ילדות, אבל זה ממש לא מחויב המציאות. ניתן למצוא מגוון רחב של ארונות הזזה בעלי עיצוב מן המעלה הראשונה עבור חדרי ילדים שונים. חשוב לעבוד עם מראה החדר כפי שהוא באמצ ולבחור ארונות הצפויים להשתלב עמו על הצד הטוב ביותר.

חדרי ילדים
חדרי ילדים לבית

ארונות פתיחה ידידותיים לילדים

סוג נוסף של ארונות לחדרי ילדים הוא ארונות פתיחה. ארונות ספציפיים אלו לא נפתחים עד הסוף אלא פתיחה קלה על מנת למנוע צביטות ומכאובים באצבעות הילדים. כמו כן, לארונות פרזול דלתות קל ובטיחותי המאפשר פתיחה קלה ובטוחה.

עיצוב ארונות אידאליים לילדים

חשוב לתכנן את העיצוב בשיתוף אדריכל מומחה לענייני בטיחות מגורי ילדים על מנת שיגבש עבורכם את הארון המתאים. ניתן לבחור אותו באמצעות הדמיית מחשב ייעודית המאפשרת לכם למצוא את התשתיות הטובות ביותר מבחינה חזותית וגם לספק התאמה לילדים בהתקן אחסון הביגוד שלכם.

מימוש העיצוב המתוכנן

את מימוש העיצוב המתוכנן מומלץ להסדיר בחברה המתמחה בארונות לילדים אשר עובדת באופן פרטני עם ארונות ומתמקדת בנושא לעומקם של דברים. בדרך זו, שלא כמו ברשתות השיווק, תוכלו למצוא ארון המתאים בדיוק למה שאתם מחפשים ולא להתפשר על ארון חצי מתאים כמו זה של רשתות השיווק הגדולות.

בחירת דגם הארון

את בחירת הדגם של ארון חדר הילדים מומלץ ליישם באמצעות הדמיית מחשב מטעמה של חנות ארונות מקצועית. בהדמיית מחשב זו  תוכלו למצוא את הארונות המושלמים לחדרי ילדים ולהביא את עיצוב חדר זה למעלה הגבוהה ביותר. את הדגם מומלץ לבחור על בסיס עיון במפרטי מידות על מנת לא להיות מופתעים, ולהביא הבייתה התקן המתאים במדויק למרחב המבוקש. בדרך זו תוכלו להשלים בהצלחה את פרויקט הארון ללא הפתעות מיותרות.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.