על מנת לקבל עדכון על מחירי חדרי ארונות זולים – הדבר הנכון לעשות הוא לפתוח מדורי פרסומות בעיתונים, וקטלוגים העוסקים בריהוט והתקני אחסון. שם, ניתן למצוא מחירי חדרי ארונות זולים, כאשר המחיר הטוב נובע מכמה סיבות:
* התרחשות חג ומועד.
* מבצע לרגל יום מסוים המסמל משהו באותה חברת ארונות.
* חדר ארונות המתומחר בזול בשל רכישה סיטונאית של ארונות והתקנים רבים.
ברוב המקרים, הסיבה להוזלת מחירי ארונות כשמדובר בחדר ארונות – תהיה השלישית. חדר ארונות הוא חדר שמטבע הדברים יש בו הרבה ארונות, מה שמאפשר מתן הנחה לכל ארון לרגל רכישת כמות גדולה. המראה של הארונות – אחיד: עשויים עץ, או מחומר מטאלי. גם הצבעים הניתנים לבחירה מגוונים ורבים.
חדרי ילדים לבית
חדר ארונות מעץ אגוז

חדרי ארונות זולים - הפריטים המייקרים והמומלצים

 * ארון עם מראה – המראה מייקרת את מחיר הארון אך יוצאת עוד “חיים” וכמובן מעניקה פונקציה זו.
* ארון מודפס – ארון שבמקום מראה יש בו איור, גרפיקה או תמונת קיר המהווה תדפיס.
* ארון עם ידיות פרזול מהודרות – ידיות הפרזול הן בעלות השפעה נרחבת על הארון והחדר בכלל.
ההמלצה שלנו היא לעבות את החדר באמצעות CHECKPOINTS שונים: להיכנס לחדר, להחליט היכן תבקשו שתהיה מראה, היכן תבקשו שתהיה ידית מפורזלת בסגנון מסוים והיכל היא תפורזל בסגנון אחר, וכד’. כשיש לכם מיפוי כזה – ביד, הרבה יותר קל לבחור את זהותו של חדר הארונות שלכם.

פורניר - מהו ומדוע הוא נחשב למבוקש מאד בארונות עץ?

הפורניר הוא ציפוי המבטיח חוסר שחיקה של העץ לזמן רב, ומעניק לו מראה מודפס, יציב וחזק. עץ, כחומר גלם ללא ציפוי, הגם שהוא מצופה לק, הנו חומר החשוף להתבלות, צבירת אבק ומראה מיושן. כשיש פורניר, שהוא בעצמו לוח עץ דק בעובי עד 5 מ”מ, העץ נעשה מאד עמיד, ועל כן נשאר כמו חדש להרבה יותר זמן מאשר עץ ללא ציפוי.

מה ניתן לומר על ארונות מתכת שהם חלק מחדרי ארונות?

הם עשויים להימצא גם במצב סגור וגם במצב פתוח (ללא דלתות). קנייתם במצב פתוח חוסכת לכם כסף שכן המשטח אינו רציף אלא מורכב ממרקם דמוי רשת, מה שמגביל את הארון לבגדים ותכולה גדולה בלבד, אך יוצר הזדמנות לרכישה בזול, הגם שאיכות המתכת תהיה גבוהה, לא תחליד ותחזיק בביתכם למשך שנים רבות מאד, עם 7 שנות אחריות בממוצע. אתם מוזמנים לבקר בקולקציית חדרי ארונות של אומנות העץ להתרשם ממבחר דגמים.