ארונות חדרי שינה הנם ארונות ארגונומיים אשר צריכים גם לחסוך מקום לאדם המתגורר בהם וגם לספק פינוקים נוחים ומזמינים כמו מראה קדמית ופרזול ידיות. בארונות רגילים, המיועדים לחדר ארונות, המטרה העליונה היא עבודה ואחסון. מדובר על חדר האחסון הביתי שמשרת את כל בני ובנות הבית, וזה משול למחסן בבית עסק או במשרד .אז נכון שמדובר על בית מגורים ולכן גם שם צריכים להתרכז בסטנדרט עיצובי גבוה, אבל הוא יהיה שונה מהותית מזה של חדר השינה או המגורים. מראה חיצונית אינה מחייבת המציאות, בטח לא בארון עבה התופס חלק ניכר מחלל החדר. מומלץ מראש לבחור ארונות דקים שישמשו באופן אופטימאלי את מרחב האחסון ולא יגרעו מקום יקר. 

ייעוד ושימושים בפועל

ארונות לחדרי שינה משמשים לאירוח ולמגורים בחדר השינה ולכן הם צריכים לספק את כל הפינוקים: מידות עובי גדולות, מראה בחזית הארון, וידיות פרזול מעוצבות ונוחות לאחיזה. בארון לחדרי ארונות הייעוד אינו רק עיצובי אלא גם פונקציונאלי ולכן מוצרים מעוצבים שעלולים לגרום קושי האחסון לא צריכים להיות בתשתיות: ידיות פרזול עבות שאם נתקלים בהן הן עלולות לגרום לפציעות, מראות על דלתות בעיצוב קיר, וכד’. מדובר בתשתיות שאינן פונקציונאליות אך בהחלט יפות ומשפרות את החזות של חדר השינה, ולכן שם הן MUST בעוד בחדר הארונות הן מהוות רכיבים שלא בהכרח נדרשים.

ארונות בגדים בעיצובים שונים
ארון הזזה יוקרתי בשילוב זכוכית מראה
ארון הזזה מודפס פסים רוחביים

עיצוב וחזותיות

ארונות חדרי שינה הם ארונות מעוצבים שתענוג צרוף יהיה להתבונן בהם: אלו ארונות דקורטיביים מן המעלה הראשונה. ידיות הפרזול המפוארות בפרונט של ארונות הפתיחה, פלטת הזכוכית המעוצבת של ארונות ההזזה וצבעי ארון מקוריים ויפים מאפשרים לבוא על סיפוקכם כאשר אתם מתבוננים בארון החדר שלכם. בשונה מכך\ חדר ארונות הוא קודם כל חדר עבודה ביתי שייעודו הוא אחסון בגדים ותכולות חשובות. הארונות צריכים להיות מגובשים לאורך ולרוחב, אבל עם מידת עובי קטנה שתאפשר לחסוך במקום ולהקטין את הצפיפות המרחבית.

מבנה המדפים הפנימי

ארונות בחדרי שינה מושתתים על סט מדפים טיפוסי של מדפי אחסון, מדפי תלייה ומגירות. ארונות בחדרי ארונות מבוססים בעיקר על מדפים סימטריים או כמעט סימטריים המאפשרים חלוקה טובה יותר של הרכוש המאוחסן, למטרות אחסון נרחב וארוך טווח.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.