ארונות בגדים איכותיים מומלץ מאד לבחור באמצעות המודל שלפניכם שיציג לכם את כל התנאים הטובים ביותר גם לשירות שתקבלו וגם לטיב המוצר. אין קיצורי דרך! על מנת להשיג ארון איכותי – טיב השירות ובקיאות מצד נותני השירות חייבים להיות חלק מהדרך שלכם. קשה מאד (אך בהחלט אפשרי) לסמוך על חנות מטעמה של רשת גדולה, בה המוצרים מיבוא, לא ניתנים לשינוי הנדסי וללא התאמות כלשהם עבור הלקוח, שרוכש מוצר מן המוכן. בחירה בחנות פרטית בתור ספקית שירות לא רק תקנה לכם ארונות בגדים איכותיים יותר אלא גם תבטיח שניתן לבצע כל שינוי הנדסי לבקשת הלקוח, בין באופן פיזי ובאין באמצעות החלפת המוצר הודות למדגם רחב של מוצרי יבוא איכותיים (בשונה מחנויות רשתות שיווק המסתמכות על מדגם צר בשל מחויבותן למוצרים נוספים במחלקות אחרות).

חנות פרטית שמבינה ארונות – זו הכתובת שלכם לרכישה החדשה

חנות שהיא גם פרטית ולא תלויה ברשת שיווק ושאנשי המכירות שלה בקיאים מאד בתחום הארונות, מכירים את מפרטי המידות ויודעים לאמוד את היתרונות השונות של כל אחד מהדגמים שמוצעים היא הכתובת המומלצת ביותר לרכישה. כשאתם ניגשים לבחור ארונות בגדים – מה שנדרש עבורכם הוא בדיוק זה: אנשי שירות שיידעו להכווין אתכם ולהציג מכם מגוון רחב מאד של דגמי דלתות הזזה ופתיחה כאחד.

ארונות פתיחה איכותיים
ארון בגדים מעוצב

הכרת מפרטי המידות של הארונות

אמנם חנות פרטית תוכל לעשות בשבילכם התאמות פיזיות, אבל לא כל דבר הוא בר שינוי ועל מנת להימנע מהמתנה ארוכה ומציפיות שלא יתממשו – חשוב לדעת מראש מהו סדר הגודל של מידות הארונות. נתחיל מארון פתיחה. בדרך כלל, כאשר יש קפיצה בגודל מארון אחד לשני, מדובר בהפרש דו ממדי: כאשר מידת האורך גדלה גם מידות הרוחב והעומק גדול בהתאם. למשל הארון הקטן ביותר בשוק הנו בגובה 1.7 מ’ ברוחב 50-100 ס”מ ובעומק 54 ס”מ. הוא מכיל זוג דלתות שנפתחות לכיוונים מנוגדים. בדלת ימין יש מדפי קיפול ומגירת גרביים ובדלת שמאל יש עמוד תלייה. ברם, ארון פתיחה של 4 דלתות כבר מתנשא לשני מטרים שלמים במידת הגובה, ניחן במידת עומק של 57 ס”מ ובמידת רוחב של 120-150 ס”מ, תלוי ברוחב כל דלת. בארונות הזזה הדגם הכי קטן הוא דלתות זוג ברוחב 120 ס”מ והוא מתנשא לגובה קיר שלם של 2.4 מ’ עם מידת עומק 60 ס”מ. למעט מידת הרוחב, יתר המידות לא משתנות כשמוסיפים דלתות. מידת הרוחב גדלה ב- 60 ס”מ לדלת.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.