ארונות בגדים הנם תשתיות חשובות בעיצוב חדרי הבית המהוות פתרונות אחסון מרכזיים. על מנת לגבש את בחירת ארונות הבגדים על הצד הטוב ביותר – הנחנו בפניכם מספר טיפים חשובים. מומלץ מאד לקרוא את כולם על מנת להבטיח שגם ארון הבגדים שלכם יתהווה באופן משכנע במיוחד, כזה שלא תפסיקו להתפעל מעיצובו ויקנה לכם שימוש נוח בכל המדפים והתאים.

חברת מומחים לארונות – יתרון

חברת מומחים שמתמחה רק בארונות תהיה ספקית השירות הטובה ביותר שלכם. ואולם, לא רק בשירות עסקינן אלא בתוצאה הסופית של הבחירה שלכם. בשונה מתחומים כמו מכוניות ומוצרים אלקטרוניים, סל השונות בארונות רחב מאד. יש אנשים שמייבאים ארונות מסין ויש כאלו שמייבאים אותם ממדינות המערב. יש חנויות שמסתפקות רק בהצגת המפרט ללא יכולת לשנות אותו לטובת הצרכן ויש כאלה שיעשו שמיניות באוויר על מנת שהאחרון יקבל את המוצר המתאים ביותר לביתו. בחנות הפרטית שמתמחה בארונות בלבד תוכלו למצוא את התנאים הטובים ביותר גם בטיב המוצר עצמו ולהבטיח שלא תביאו הבייתה ארון שמתפשרים עליו אלא שמתאים בדיוק למה שאתם מחפשים עיצובית ותפעולית כאחד.

ארונות בגדים בעיצובים שונים
ארון מודפס

עיצוב ארון בגדים כפרי

עיצוב ארון בגדים כפרי ניתן להסדיר בשתי דרכים – על בסיס דלת פתיחה מגולפת מעץ או על בסיס ארון הזזה חום. ארון פתיחה יציג למשתמש את כל מה שנדרש על מנת לחולל עיצוב כפרי, שכן לא רק שהצבע חום, גם הדלת מגולפת ויש עליה פרזול מתכתי מעוצב, 2 תנאים שוברי שוויון של ממש בעולם העיצוב הפרובינציאלי ובפרט הכפרי. באשר לארונות הזזה, הגוון החום יכול ליצור אווירה כפרית בדרך אחרת, למשל באמצעות ביקועים שחורים המדמים את גזע העץ, בשונה מעת בהיר וחלק שנראה יותר כמו עיצוב מודרני.

עיצוב ארון בגדים מודרני

עיצוב ארון בגדים מודרני הוא עיצוב חלק שאינו מתבסס על שכבות נוספות פרט לצבע, אך אופן הגימור של האחרון נראה כה עכשווי ומודרני שהעוצמה ניכרת ממנו. התחום הזה תקף בעיקר לארונות הזזה, שם הדלת אכן חלקה וחד שכבתית במרקם דק. ניתן לרכוש דלת מראה, או דלת בצבע לבן בהיר (או בהיר דומה ללבן) או לבחור בארון עץ בהיר חד גוני. גם בתחום ארונות הפתיחה ניתן למצוא מספר דוגמאות לעיצוב מודרני חלק ובהיר.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.