ניתן למקם ספריות במקומות שונים בבית ובעסק. בדרך כלל הדבר יבוא לידי ביטוי בסלון ובלובי העסקי, שם ישנם מרחבים גדולים להטמעת ספריות בעלות קנה מידה גדול ומשמעותי. ואולם, לא מעט יבחרו בחדר המגורים, העבודה והשינה לשם כך. במקרה כזה, התבססות על עיצובם של ארונות לחדר שינה יכולה לתרום מאד למראה הספרייה במרחב. אחרי הכל, אלה צמד פתרונות אחסון שניתן לצפות בהם יחדיו בלא מעט חדרי מגורים.

מיקום הספרייה בסלון ובלובי העסקי

במקרה כזה, הספרייה היא רהיט מרכזי המכסה חלק ניכר מהקיר, ולעתים ממש את כולו. ממדי הרוחב והאורך של הספרייה במקרה כזה יהיו גדולים וישקפו את מרחב הקיר. מומלץ לבחור בספרייה בעלת העיצוב אותו אתם מייעדים למרחב. אם הוא צפוי להיות כפרי, מומלץ לבחור בספריות בצבע עץ ואם הוא מודרני – הבחירה המומלצת יותר תהיה של ספריות כסופות או בהירות על פי הנדרש. ניתן גם לשלב גוונים שונים בספרייה. למשל, אם הסלון שלכם עתיד להיות מבוסס על גוון עץ בתור צבע עיקרי, לצד צבע פרזול שחור, מומלץ לבחור ספרייה עם עמודות שחורות לצד העץ.

ספריות בחדר השינה
עיצוב חדרי ארונות
חדר ארונות דלתות הזזה מודפסות

מיקום הספרייה בחדר השינה והמגורים

בחדרים פרטיים, ובפרט בחדרי שינה, אופן מיקום הספרייה שונה לחלוטין מאשר בסלון. כאשר מדובר על חדרים פרטיים, יש לארון שנמצא בהם משמעות. ארונות לחדר שינה בעלי עיצוב מוגדר הם השראה מצוינת לאפיון עיצוב הספרייה שלכם. בין אם אלו ארונות הזזה שטוחים או ארונות פתיחה עם דלתות עבות באופן יחסי, קל מאד לעצב את הספרייה באמצעותם. באתר הדמיית מחשב של ספריות קל מאד לזהות את הדגם שדומה לארון שלכם והוא, ככל הנראה, יהיה המומלץ ביותר לבחירה מהזווית העיצובית.

תכנון מבנה הספרייה

לאחר שגיבשתם את מיקום הספרייה, מומלץ לחשוב היטב על המבנה שלה, שיכול להיות מבוסס על תאים סימטריים או בלתי שווים בגודלם. התאים עשויים להיות פתוחים לכל האורך והרוחב של התשתית, או סגורים בחלקם על ידי דלתות ומגירות. מאד חשוב לבחור את הספריות המבוקשות על פי סוג התכולה שעתיד להיות מגובש על גבי המדפים על מנת שתוכלו לעשות ברהיט שימוש אופטימאלי לשביעות רצונכם.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.