ארון הזזה עם מראה הוא רהיט פופולארי להסדרה בחדרי מגורים ושינה. כיצד נעשה זאת? במאמר שלפניכם נספק את כל המידע על ארון ייחודי זה. כאן חשוב לומר ולהדגיש כי את הארון חשוב לרכוש בחברת ארונות פרטית ומקצועית העוסקת בארונות, ובהם בלבד. רכישת הארון ברשת שיווק כללית לבית לא תאפשר לצוות המכירות להתגמש עבור מבנה הבית שלכם ותציע לכם להתפשר על דגם חלופי. בחברת ארונות מקצועית ניתן לקצר ולהרחיב מידות על פי בקשת הלקוח ולבוא לקראת התכנון הפנים-מבני עליו שקד. בנוסף, בחברה פרטית ניתן לערוך התאמות מקדימות לשילוב הארון, כאלו שברוב רשתות השיווק היו שולחים אתכם בגינן לקבלן חיצוני.

שילוב ארון הזזה עם מראה בפיר חציבה

שילוב זה נחשב לחכם ביותר משום שהוא לא גורע משאבי מקום תפעוליים ושומר על ממדי החדר כמו שהם. נדרשת בדיקה האם ניתן לחצוב במי מקירות החדר שלכם. צוותי המומחים שלנו יערכו אותה בשבילכם, ואם היא ניתנת ליישום היא תתבצע, ובסיום העבודה הארון ייטמע בפיר. אסטרטגיה זו שומרת, כאמור, על ממדי החדר מבלי להצטופף ומעניקה לכם ארון חצוב שיהווה תשתית נוחה ומהנה לאחסון בגדים.

ארונות הזזה מראה
ארון הזזה עם מראה

שילוב ארון הזזה עם מראה ללא חציבה

גם אם לא ניתן לחצוב בקיר החדר שלכם, עדיין ניתן להטמיע בו את הארון אם המידות מקובלות עליכם מבחינה מבנית. נדרש, במקרה כזה, לפנות עומק של 60 ס”מ, מידת רוחב של 120 ס”מ עבור 2 דלתות ומידת גובה של 2.4 מ’. לא מעט מן הלקוחות שלנו אינם מעוניינים בחציבה אלא בשימוש במרווח שבין טופ הארון לתקרה כמעין מזווה קטן. שילוב הארון בדרך זו יצריך הרכבה בלבד ללא חציבה.

בחירה מעשית של ארון הזזה עם מראה

את הבחירה ניתן ואף מומלץ לבצע בהדמיית מחשב שתציג עבורכם את המראות ואת מסגרות הדלתות הרלוונטיות עבורכם. בכך היא תאפשר לכם לבחור ארון הזזה המתאים לעיצוב המרחב שלכם בחדר על הצד הטוב ביותר. הדמיית המחשב תאפשר לכם לראות באופן מיטבי את מידת ההתאמה הדקורטיבית של הארון לחדר ולקבל החלטה על סמך שביעות רצונכם. השירות כולל בדיקה אם ניתן לחצוב בקיר, הרכבה והטמעת הארון.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.