ספריות הן רהיטים שניתן להציב ברחבה המרכזית של הנכס, בלובי של בית העסק או בסלון הביתי, אך לעתים משתמשים בהן גם בחדרים ספציפיים כמו חדרי מגורים ועבודה. במקרה כזה, מומלץ מאד לתכנן את עיצוב הספרייה על פי עיצוב הארון הקיים. שני הרהיטים הללו מוצבים יחדיו בדרך כלל ולכן התאמה עיצובית ביניהם ממש נדרשת על מנת להגיע לתוצאת בחירה משביעת רצון.

המבנה החזותי של הספרייה

המבנה החזותי של הספרייה הוא המראה החיצוני שלה בפרונט. הוא עשוי להיות מבוסס על עץ בלבד או עץ בשילוב מתכת ולהיות מגובש בגוון אחיד, למשל עץ, או בשני גוונים, לרוב עץ ומתכת. במקרה כזה, בדרך כלל עמודות הספריות מתכתיות והמדפים הנם מדפי עץ. חשוב לבחור את המבנה בהתבסס על עיצוב הארונות הקיים במקום על מנת להבטיח בחירה חכמה ונאותה של פתרונות האחסון.

ספרייה מעוצבת
ספריה לסלון
עיצוב חדרי ארונות

עיצוב תאי הספריות

תאי הספריות עשויים להיות סימטריים בגודלם או שונים זה מזה. הכל תלוי בסוג התכולה שאתם מבקשים להציב בספריות ובמידות האורך השונות של הספרים הצפויים לעמוד על המדפים. חשוב להחליט גם האם יהיו תאים שחלקם יתבססו על דלתות ומגירות ולא ייוותרו פתוחים. כשמעצבים דלת או מגירה לתא ספרייה שכזה, מומלץ מאד לקחת את מראה הארון הסמוך בתור רפרנס על מנת ליצור תאימות עיצובית הולמת.

אופן הפריסה של הספרייה

כאשר ספריות הן כלי אחסון יחידים בסלון או בלובי העסקי, מומלץ לבחור בפריט שיכסה חלק ניכר מהקיר ויהיה בעל מידת רוחב משמעותית, בהתאם. זאת, לעומת מקרה בו הספרייה משרתת חדר בודד, אז מומלץ מאד לחלוק את הקיר עם הארון, ולגבש עבור הספרייה מראה שדומה לו על מנת שהעיצוב שיתקבל יספק אתכם וייצור רושם מעולה בחזות החדר.

הסתמכות על חברה ייעודית לפתרונות אחסון וארונות

כשאתם רוכשים ספרייה מאד חשוב לדעת ממי אתם קונים את המוצר, ולהבטיח כי מדובר בספקית פתרונות אחסון מובילה אשר עובדת עם מיטב חומרי הייצור ומסתמכת על דגמים שהוכיחו את עצמם כמי שמשרתים את הלקוח למשך שנים ארוכות. בשונה מתשתיות בית אחרות, מדובר על רהיט מרכזי שחשוב שייוותר עמיד לתקופה ארוכה ככל האפשר.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.