במאמר שלפניכם נתרכז בארונות לחדרי ילדים. המאמר יחלוש על סוגים שונים של ארונות המביאים מצוינות אמיתית לבית הלקוח ובפרט לחדרי הילדים ומעמידים סטנדרטים עיצוביים מן המעלה הראשונה. בנוסף, אלו ארונות עמידים המאפשרים הידור קל מאד של החדר על בסיס מצוינות. בואו לבחור ארונות לחדרי ילדים מהמשובחים שהכרתם ולספק להם את חוויית המגורים הטובה ביותר!

ארונות הזזה לחדרי ילדים

ארונות פופולאריים במיוחד המשמשים חלק ניכר מזוגות ההורים, גם במקרים בהם לא ניתן לחצוב בחדר. החציבה אינה חובה, אבל מומלצת לביצוע אם התגלה שניתן להשלימה בחדר המיועד. כאשר הארון אינו חצוב, יש להתכונן כי מידת עובי של 60 ס”מ תתפוס נפח בחדר, ולכן חשוב לערוך מדידות בשביל להסיק האם הארון מתאים לחדר מבחינה חזותית ועל פי המידות היבשות.

חדרי ילדים
חדרי ילדים לבית

ארונות פתיחה לחדרי ילדים

ארונות המבוססים על כל הכלים להגן על ילדיכם: פתיחה לא עד הסוף למניעת צביטות, שימוש בחומרים בלתי שבירים או סדוקים ולא פחות חשוב – ארגונומיה במיטבה המיועדת לשימוש ילדים. ארונות פתיחה, על אף עיצובם המסורתי, משמשים כיום בלא מעט חדרי ילדים לצד הכוננית והשידה, או כפריטי אחסון בלעדיים.

גיבוש עיצובי ארונות לחדרי ילדים

ארונות הזזה – עשויים להיות צבועים בצבעים שונים כמו סגול, ורוד וירוק. מתאימים למי שמחפש ליצוק במהרה צבע בלתי לבן לחדר שלו מבלי להשתמש במברשת צבע. הארונות מוגשים במתכונת מודרנית: גוון בהיר בפלטה הקדמית, היעדר ידיות פרזול והתאמה מספקת לכל מי שמחפש עיצוב עכשווי של ארונות איכותיים.

ארונות פתיחה – ארונות עם דלת פתיחה. בדגמי ילדים הפתיחה אינה עד הסוף על מנת לחסוך תאונות תפיסת אצבע בציר. את הארונות ניתן לעצב במתכונת המתאימה לדקורציה בחדר הילדים.

בחירה מעשית של ארונות לחדרי ילדים

את הבחירה המיטבית ביותר עבור ארונות לחדרי ילדים בעיצובים שונים ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב של חברת ארונות מקצועית. באמצעותה תוכלו למצוא בקלות את הארון שצריך לשלב בחדר המיועד. השירות כולל ייעוץ טרום מכירה, הובלה והתקנה באתר הלקוח. מתחילים את השנה החדשה עם ארון חדש אשר ישמש את חדר הילדים שלכם על הצד הטוב ביותר, וברמה גבוהה במיוחד!

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.