חלל מגורים מעוצב היטב יכול להפוך את ביתכם למקום מפלט של נוחות וסגנון. דרך אחת להשיג זאת היא באמצעות שילוב רהיטים מודרניים ופונקציונליים, כגון ארונות רחף. ארונות רחף מסוגננים וחדשניים אלה לא רק משמשים כפתרונות אחסון מעשיים, אלא גם מוסיפים נגיעה של אלגנטיות לסביבת המגורים שלכם. במאמר זה, נחקור את המאפיינים הייחודיים של ארונות רחף, החומרים המשמשים לבנייתם. 

רכיבים ותכונות של ארונות רחף

ארונות רחף, המכונים גם ארונות צפים , הם סוג של ארונות הזזה מודרנים הכוללים דלתות צפות עם מנגנוני הזזה תלויים ובולמי טריקה. רכיבים אלה הופכים את פתיחת דלתות הארון וסגירתן לקלה, נוחה ושקטה. כמה מהמאפיינים הבולטים של ארונות רחף כוללים:

מנגנוני הזזה תלויים: מנגנונים אלה מספקים תנועה חלקה וקלה של דלתות הארון, ומבטיחים שהן יחליקו בקלות וללא כל תקלות.

בולמי טריקה: כדי למנוע נזק הנגרם מטריקת דלתות, ארונות רחף מצוידים בבולמים הבולמים את המכה, ומבטיחים שהדלתות ייסגרו בעדינות ובשקט.

מסילות אלומיניום איכותיות: ארונות רחף משתמשים במסילות אלומיניום עמידות המספקות לא רק תמיכה לדלתות הצפות, אלא גם מוסיפות אלמנט עיצובי ייחודי לארון כולו.

דלתות הזזה מהרצפה עד התקרה: עבור אלה המעוניינים להעביר מסר נועז בחלל המגורים שלהם, ניתן לעצב ארונות רחף עם דלתות הזזה מהרצפה עד התקרה, וליצור אפקט דרמטי ואלגנטי. 

שילוב מסכים ומערכות שמע: כדי לענות על צרכי החיים המודרניים, ארונות רחף יכולים לשלב גם טכנולוגיות חדשניות, כגון מסכים מובנים ומערכות שמע, מה שהופך אותם לחלק בלתי נפרד ממערך הבידור הביתי שלכם.

אקססוריז דגם 505

חומרים שבאמצעותם מייצרים ארונות רחף

ארונות רחף מיוצרים ממגוון חומרים איכותיים העונים על טעמים והעדפות שונות. להלן חלק מהחומרים הנפוצים ביותר בהם נעשה שימוש בבניית ארונות רחף:

א. עץ מלא: ידוע בעמידותו ובמראהו העל-זמני, עץ מלא הוא בחירה פופולרית בקרב מי שמחפשים להשקיע בארון רחף אלגנטי ובעל מראה יוקרתי שילווה אתכם לאורך שנים.

ב. עץ מעובד: לאפשרות ידידותית יותר לתקציב, ניתן להשתמש בעץ מעובד כגון MDF או סיבית כדי ליצור ארונות רחף מסוגננים ופונקציונליים.

ג. זכוכית: דלתות זכוכית מוסיפות נגיעה של תחכום לארונות רחף, מה שהופך אותן לבחירה אידיאלית לחללי מגורים עכשוויים. הן יכולות להיות שקופות, חלביות או בעלות גימור מט.

ד. פולימר: חומרים קלים ופשוטים לתחזוקה, מציעים מראה מודרני ומסוגנן ומושלמים לאלו המחפשים להשיג אסתטיקה מינימליסטית במרחב המחיה שלהם.

סגנונות עיצוב ואפשרויות התאמה אישית

ארונות רחף מגיעים במגוון רחב של סגנונות עיצוב שניתן להתאים אותם למושג העיצובי הכללי של חלל המגורים שלכם. אומנות העץ מתמחה במתן פתרונות תכנון, עיצוב וייצור בהתאמה אישית מלאה על מנת להבטיח שלכל לקוח יהיה ארון הרחף עליו הוא חולם. להלן חלק מאפשרויות ההתאמה האישית הזמינות:

א. התאמה למושג העיצובי של חלל המגורים: ניתן לעצב ארונות רחף שישלימו את העיצוב הקיים שלכם או שישמשו כנקודת מוקד בחדר, בהתאם להעדפותיכם.

ב. מגוון רחב של הדפסים: כדי להפוך את ארון הרחף שלכם לייחודי באמת, תוכלו לבחור ממגוון הדפסים שניתן ליישם על דלתות הארון.

היתרונות של ארונות רחף

שילוב ארונות רחף במרחב המגורים שלך מגיע עם שלל יתרונות, ובהם:

א. חיסכון במקום ופונקציונליות: ארונות רחף מעוצבים כדי למקסם את החלל, מה שהופך אותם לפתרון אחסון מעולה לאזורי מגורים קטנים או חדרים עם שטח רצפה מוגבל.

ב. מודרני ומסוגנן: עם העיצוב המסוגנן שלהם ודלתות הרחף, ארונות רחף מוסיפים נגיעה עכשווית לכל סביבת מגורים.

ג. פתיחה וסגירה קלה ושקטה: הודות למנגנוני הזזה תלויים ובולמי טריקה, ארונות רחף מספקים חוויית משתמש חלקה ושקטה.

ד. מבנה עמיד ואיכותי: עשויים מחומרים איכותיים וכוללים מסילות אלומיניום עמידות, ארונות רחף בנויים להחזיק מעמד לאורך זמן, ומספקים לך פתרון אחסון אמין ועמיד לאורך זמן.

ארונות רחף הם דרך מצוינת למודרניזציה של מרחב המחיה שלכם, והם מציעים פתרון אחסון מסוגנן ופונקציונלי שניתן להתאים לטעם ולהעדפות הייחודיים שלכם. המומחיות של “בית האומנות העץ” היא יצירת ארונות רחף בהתאמה אישית, בשילוב עם המחויבות שלהם לשימוש בחומרים איכותיים ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.