אם אתם מעוניינים לצמצם בשטחי הצבת ארונות, ולהביא הביתה ארון שיספק גם מדפים, גם מגירות, גם תאים לנעליים, כולל שטחי אחסון רחבים למצעים ותאי תליית חליפות – אנו ממליצים לכוון לבחירת ארון הזזה. ארון זה חוסך מקום לא רק בשל אופן פתיחת הדלתות אלא בזכות מה שיש בתוכו. ניתן להשתמש בארון אחד כזה בשביל לספק את צרכי האחסון של חדר ולעתים של בית שלם על כל יתרת חדריו. החלוקה לתאים והסידור החכם שלהם מאפשרים לכם ליהנות מארונות נוחים ומאובזרים היטב. בנוסף, הם יתרמו לא מעט לחזות עיצובו של כל חדר בו הם מוצבים.

ארון הזזה איכותי מעץ מלא

בואו ליהנות מארון הזזה איכותי עם תאים מעץ מלא. הארון יספק אווירה ייחודית לכל משתמש ויאפשר את אחסון הבגדים בקלות. העץ שממנו עשוי הארון הוא ממחסני העצים המובילים במדינה, עם אימפרגנציה ושימון מלאים המספקים הגנה הרמטית נגד ריקבון ונזקים ארוכי טווח. ארון העץ כולל גם פרזול פנים למגירות ולהתקני המשיכה השונים המאפשר פתיחה חלקה של כל אחד מהם. יצוין כי על אף שעל הארון מגנות 2-6 דלתות הזזה, בתוכו ניתן למצוא גם התקני פתיחה כמו מגירות ומזנונים שונים.

דלתות ויטרינה מזכוכית

דלתות הארון עשויות זכוכית בעלת צבע עדין כמו של ויטרינה בחנות. בכך, התכולה הפנימית משתתפת בעיצוב החדר, כי היא נראית מבעד לארון: מדפי העץ, המגירות עם הפרזול בעל המראה המרתק, וכד’ הם חלק מהנוף בחדר. בשל כך, ארון זה יכול להשתלב בכל חדרי הבית ללא קשר לעיצובם. חדרים בעיצוב עץ יוכלו להכיל את הארון בשל הנוף שנוצר מהמדפים מבעד לזכוכית וחדרים מודרניים בצבע לבן-כסוף יוכלו להכיל אותו בשל אפקט הזכוכית המשדר מודרניזציה.

שילוב הארונות בבית על ידי מומחים

מומלץ להיעזר בהדמיות מחשב של חנות ארונות הזזה, או להזמין מומחים אליכם שיסייעו בבחירת הארון בהתאם למצב הבית, גודל החדרים ואפשרויות החציבה השונות (אם ישנן). חברת ארונות הזזה המתמחה ברהיט זה תהיה עדיפה על פני חברת רהיטים כללית בכך שתספק מוצר 100% מתאים, עם כל היתרונות שאתם זקוקים להם בתחום האחסון: תאי אחסון נגישים ונוחים, גודל ארון מספק ומיקום מעולה בתוך החדר.

ארון הזזה מעוצב מעץ מלא
ארונות הזזה עם מראה
ארון הזזה לבן
בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.