ארונות בחדר שינה מבטאים חלק ניכר מעיצובו. חדר השינה, שמבוסס בעיקרו על מיטת שינה, מקבל נו]ך עיצובי משלים מן המעלה הראשונה כאשר ארון עיצובי משולב לצד המיטה. באמצעות ארונות בחדר שינה אתם גם נהנים מבגדים זמינים לצד רחבת השינה שלכם וגם זוכים לעצב את החדר ברמה שטרם הכרתם. מהם האפשרויות לבחירת ארונות לחדר שינה?

אקססוריז מעוצב לבית
אקססוריז דגם 505
אקססוריז דגם 506

ארונות פתיחה לחדר שינה

יתרונות: מידת גובה נמוכה יחסית עד 2 מ’ המאפשרת להפוך את החלק העליון של הרהיט לרחבת אחסון עליונה בחדר. בנוסף, מידת העובי צרה ביחס לארונות ממשפחות אחרות (למשל ארונות הזזה) מה שמאפשר יותר עתודות מקום בתוך החדר. כמו כן, הארונות מגיעים עם פרזול מעוצב המאפשר ניסוח עיצובי קל ופשוט בכל סגנון, ממודרני לעד עתיק וכפרי. חסרונות: הארון בדרך כלל מתאים פחות לעיבוי קונסטרוקציה מודרנית בשל המודל הרב שכבתי שלו. יחד עם זאת, הוא ישמש כאמצעי מחייב כאשר מדובר על עיצוב חדר עץ עתיק.

בגדים, הערימה עשויה ליפול, מה שיגרום שוב לארון מבולגן וסדר מחדש.

ארונות הזזה לחדר שינה

יתרונות: מידת גובה ענקית של 2.4 מ’ המאפשרת אחסון רב קומתי. הקומה העליונה ביותר ניתנת לאחסון מוצרים שאינם ביגוד כמו כלי עבודה ומוצרים לאחסון ארוך טווח. הארון עשיר בעיצובים מאלפים, החל מפלטות צבעוניות ועד למשטחי עץ מעוצבים ומשטחי מראה מזכוכית. חסרונות: הארון נחשב עבה במידותיו ובדרך כלל יהיה חיוני בחדרים גדולים או בינוניים הנוטים להיות גדולים. ארון ההזזה הדק ביותר הנו בעל מידת עובי של 60 ס”מ, בעוד ארון הפתיחה הדק ביותר עשור להגיע גם ל- 54 ס”מ בעוביו.

שילוב הארון בחדר השינה

על מנת לשלב את הארון בחדר השינה על הצד הטוב ביותר אנו ממליצים לעבור על העיצובים של החדר ולעסוק בהתאמות עבורם. מדובר על הצבעים של רהיטי החדר ועל העיצובים הצורניים השונים. באמצעות הדמיית מחשב של חברת ייצור ארונות פרטית ניתן להגיע בקלות רבה לכל דגם של ארון חדר שינה ולבחור את המוצר המתאים ביותר. השירות כולל ייעוץ, מכירה והתקנה של הארון בלוקיישן המבוקש בבית הלקוח. ארונות אלו ישמשו אתכם לטווח ארוך במתכונת נוחה ופשוטה. למידע נוסף ניתן לפנות לחברת ארונות זו ולהתחיל לעצב את חדר השינה שלכם!

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.