ספריות איכותיות ניתנות למציאה כמעט אך ורק בחברת מומחים לייצור ארונות וספריות. בחברה כזו אתם נהנים פעמיים: ראשית כל, אין אילוצים המנתבים את הלקוח להתפשרות על עיצובים ומידות. מדובר בבית עסק פרטי ללא שייכות לרשתות שיווק, אשר פועל אך ורק למען הלקוח ובהתאמה לנעשה בביתו. שנית, מגוון רחב של עיצובים ניתן למימוש בסגנונות ייחודיים. באמצעות הספריות המיוחדות שיש לחברה פרטית זו להציע לכם אתם יכולים לא רק ליהנות מאחסון ספרים מפנק, אלא גם מהזנקת רמת העיצוב בחדר הקריאה לרמות שטרם הכרתם!

גיבוש מתווה מבנה הספרייה

ראשית כל, יש לגבש את מבנה הספרייה. בדרך כלל, מבנה סטנדרטי של ספרייה יתבסס על מידוף פתוח, אבל אין זה מחויב המציאות. ניתן לבחור התקן שיש בו שילוב של מדפים פתוחים עם מדפי דלת ומגירה. בנוסף, ניתן לבחור מדפים ששונים בגודל שלהם זה מזה, צרים יותר מאלו שלידם, רחבים יותר מאלה שלידם, גבוהים מהם או נמוכים מהם. בחלק מהמקרים הם אפילו לא מדפים מלבניים אלא מעוגלים, על אף שהרהיט עצמו הנו מלבני. תמורות אלו מביאות בקלות את הספריות שלכם להיראות מיוחדות ולשמש למגוון רחב של מטרות אחסון.

ספריה לסלון
ספריות בחדר השינה

גיבוש עיצוב הספריות

יש שיעדיפו ליצוק לספריות שלהם עיצוב שמרני קיים, במתכונת מודרנית בהירה נוטה ללבן או במתכונת כפרית או עתיקה בצבעי חום-שחור. ניתן למצוא גם מגוון ספריות מודרניות מקוריות בעיצובים שונים, למשל ספריות עגולות או כאלו שצבועות בצבעים בהירים שדינם לבן. ספריות אלה יכולות לקחת כל חדר למעלה הגבוהה ביותר של עיצוב ונראות חזותית. חשוב לגבש אותו בהתאם למתווה שייעדתם ולבחור עיצובי ספריות בהתאם לכך.

פרספקטיבה מרחבית מתאימה

השלב האחרון בבחירה עוסק בפרספקטיבה מרחבית. ספריות עבות בחדר קטן או ספריות דקות בחדר גדול בדרך כלל לא יתאימו לעיצוב המרחב. במקרה הראשון הרהיט ייראה בולט ומגושם בתוך החדר ומבקרה השני לא תהיה לו מספיק נוכחות חזותית בכדי לבטא עיצוב בר קיימא. לכן, מאד חשוב לעבוד עם מפרטי מידות עובי מתאימים לחדרים שאתם מעצבים, על ידי השוואה לרהיטים סמוכים. למידע נוסף, פנו לחברת ארונות באמצעות הדמיית מחשב של ספריות בוטיק המתאימות להצבה בחדרי קריאה בבתי אב.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.