ארונות בגדים יכולים להיות מאוחסנים בחדר שלכם, אבל הרבה יותר טוב לאחסן אותם בחדר ארונות. מדוע? חדר ארונות חוסך לכם מקום בחדר, ומייצר חדר דמוי כוורת מוקף בארונות בגדים, מה שכמובן תורם תרומה מכרעת לעיצוב זהותו. ארונות בגדים המרוכזים בחדר ארונות אחד גם מקטינים את הסיכוי שתאבדו פריט כלשהו, שכן הכל מרוכז במקום אחד, מה שאומר שהסיכוי שהוא “טייל” בבית אפסי. אם מתקינים ערכת איסוף כביסה בחדר זה, אזי כל פתרונות הביגוד שלכם נמצאים רק בחדר זה, מה ששומר על התכולה מאובדן במאת האחוזים.

חדר ארונות או ארון בגדים

המקום שנחסך מאפשר לכם הדיירים לחזור ולהשתמש בחדר כבימי העבר בהם התחלתם לגור בבית בימיכם הראשונים: החדר יחזור להיות מרווח, ויעניק לכם מרחב הזדמנויות של עיצוב, דיפון ושפע דקורטיבי בכל רחביו. ניתן יהיה להציב בו יותר מגירות והתקני אחסון קטנים, או למי מכם שאוהב יותר את נושא הטיפוח – מראה ופינת איפור איכותיות. הארונות בגדים יהיו בדיוק איפה שהם צריכים להיות: בחדר ארונות.

מובטח חדר מעוצב שלא הכרתם

הארונות בגדים בלי דלתות? לפניכם מראה כוורת אופנתי העושה מכל החדר אוסף של ריבועי אחסון דקורטיביים המסודרים שתי וערב כמו דף משבצות. הארונות בגדים עם דלתות הזזה? מובטחים עיצובים מרהיבים לכל ארון: ארונות מראה וארונות מודפסים עם שלל עיצובים ותמונות על הדלתות. ארונות פתיחה פחות רצויים בחדרי ארונות בשל הצפיפות שהדלתות עשויות ליצור בחדר.

יתרונות נוספים בחדר ארונות

המחיר PER ארון – זול יותר מאשר קניית כל ארון בנפרד לכל חדר. חדר ארונות בדרך כלל יכיל יותר ארונות בגדים מאשר כמות הארונות הנדרשת לכם כרגע, מה שיאפשר התפשטות של תכולת האחסון ללא חשש מגריעת מקום. מזמיני חדרי ארונות תמיד מגלים שהספיירים שלהם פשוט רבים מכפי שסברו. יתרון נוסף הוא רמת העמידות של כל ארון: לא בכדי יש 7 שנים לפחות על כל מוצר אחסון, פשוט כי בחדרי ארונות – הארונות בדרך כלל  עשויים מחומרים איכותיים יותר, שלא מושכים או מייצרים טחב ומאפשרים אחסון כל בגד בסביבה בטוחה. הארון עצמו – בחדר שכזה יישמר גם לזמן רב מאד ללא שחיקה מסוג כלשהו.