אם טרם גיבשתם רעיון לארון בוטיק בביתכם, אנו ממליצים לנסות ארון הזזה. ארון זה אינו ארון שמושקעת בו מחשבה רק בתשתית עיצוב החוץ אלא גם ובעיקר בתשתית עיצוב הפנים. קונסולת אחסון ייעודית עבורכם כצרכנים תתוכנן באופן אישי על ידי מומחי אחסון מחנות ארונות הזזה. הוא תכלול מדפים פתוחים לאחסון חולצות ומכנסיים מקופלים, מדפי תליית קולבים, ומגירות סגורות לגרביים. ניתן לשלב גם סלסילת נעליים מחוברת לארון. קונסולת האחסון תתוכנן, כאמור, על ידי מומחים שיסייעו לכם להגיע לתובנות לגבי הארון האולטימטיבי עבורכם לשימוש יומיומי.

מערך מדפי אחסון גלוי לעין גם כשהדלת סגורה

דלת הזכוכית תהיה ויטרינה שקופה ללא אפקט מראה. היא תקרין על מה שנעשה בצד השני, בתוך הארון ולכן יש לראות בעיצוב המדפים הפנימיים כעיצוב מדפי כוורת חיצוניים לכל דבר ועניין. תהיה להם השפעה עיצובית חשובה בתוך החדר, ועל כן מאד חשוב לתכנן בקפידה את עיצובם. בנוסף, מאד חשוב לתכנן את דלת הזכוכית עצמה, לבחור רכיבי פרזול שיתאימו לחדר ולגבש באמצעותה ובאמצעות מדפי הפנים ארון מעוצב אשר יתאים לשילוב בחדר המגורים שלכם. ההמלצות שלנו הן לבחור זאת באמצעות הדמיית מחשב של חנות ארונות הזזה, או להתייעץ עם מומחי החנות לשם קביעת זהותו של הארון בהתאם למראה הבית ובפרט – החדר בו הוא יוצב.

ארונות בגדים בעיצובים שונים
ארון הזזה יוקרתי בשילוב זכוכית מראה
ארון הזזה מודפס פסים רוחביים

תכנון מיקום מושלם לכל ארון

אם אינכן יודעים היכן בחדר תמקמו ארון הזזה, אך אתם נחושים להביא אותו לחדר ספציפי, ניתן להיוועץ עם מומחי חנות ארונות הזזה. הם יוכלו לייעץ לכם בקביעת מיקום מושלם ובמיקום הארון הכי טוב לאותו חדר מבחינת תכולת האחסון. הם יביאו אתכם לתובנות חדשות בנושא ויציגו שלל דגמי מדפים ודלתות עם רכיבי פרזול המתאימים לסביבה הדקורטיבית של החדר המיועד.

תרומתו של ארון הזזה לחדר המגורים

הארון מאופיין בדלתות קלות לפתיחה, בלי רפיון, ומאידך בלי חיכוך יתר. הדלתות יכוונו בדיוק בסטנדרטים שאתם צריכים. המדפים יהיו קלים לנגישות, מגירות הפתיחה קלות ומשומנות, עם ידיות ידידותיות. ארון ההזזה תורם לחדר גם בממד הוויזואלי ביצירת מראה דינאמי ומחודש לחדר, גם אם החדר נבנה בעידן שלא היה מקובל להשתמש בתקופתו בארונות הזזה. בכך, הוא משדרג את רמתו בכל הקשור לאחסון בגדים ומצעים.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.