חדרי ארונות מודולריים הם חדרי ארונות בעלי עיצוב המשכי, קבוע ואחיד, עם מספר סוגים של תאים. הארונות כולם מקיפים את כל קירות החדר, וממלאים את הקיר מהרצפה ועד לנקודת גובה גבוהה יחסית. במילים אחרות, החדר ייראה כמו כוורת אחת גדולה, או פשוט כאוסף של התקני דלתות, אם יש דלתות על הארונות (יש דגמים של חדרי ארונות ללא דלתות).

היתרונות של ארונות ללא דלתות

* מאפשרים לבגד “לנשום” ומונעים היווצרות טחב.
* קל לשלוף כל בגד, אין צורך לחפש מבעד לדלתות: הכל גלוי.
* ההתקנה יותר נוחה, קלה וזמינה: אין צורך בעבודות שיפוץ נרחבות ברחבי החדר
* בדרך כלל, מדובר במוצרים מאד עמידים, עליהם ניתנות 7+ שנות אחריות. 
חדרי ילדים מעוצבים

היתרונות של ארונות הזזה מודולריים

* מספקים מנגנון פתיחה קל ללא גריעת מקום.
* מתאפשרת הגנה על הבגדים מפני פרפרי עש בגדים על ידי סגירת הדלתות.
* הדלתות בדרך כלל יהיו מעוצבות ויכילו התקנים מודפסים או מראת קיר.
* מגירות וארונות יימצאו לעתים באותו תא, מה שיסייע לכם לחסוך במקום רוחבי בחדר.

מדוע להעדיף חדר ארונות מודולרי מארון לחדר?

כל תכולת הביגוד מרוכזת במקום אחד. החיסכון שזה מקנה במקום שבחלל חדרי המגורים הוא עצום. החדרים יכולים לקבל ממד רחב יותר של עיצוב, במקום להציב מוצר אחסון מסיבי כמו ארון, שבלאו הכי נראה טוב יותר כשהוא בקבוצת ארונות בחדר  ארונות אחד מאשר כמוצר בודד. כל אלו הניעו דיירים ומשפחות רבות להחליף את הארונות האישיים בחדר הארונות מודולרי הביתי.

כיצד ניתן לרכוש חדרי ארונות מודולרי במחיר מבטיח?

לרכוש חדר ארונות ללא דלתות, כמצוין לעיל: מחירו יהיה בדרך כלל זול יותר. בנוסף, רכישה של ארונות רבים והתקני אחסון נלווים מורידה, על רקע סיטונאי, את המחיר למוצר בודד. כמובן שבחגים ומועדים, או מעמד של מכירות ארונות עודפים ניתן למצוא מציאות לגמרי טובות שנמכרות בהתאם לנסיבות.

מה חשוב לוודא כשקונים ארון לחדר ארונות?

שיש עליו לפחות 7 שנות אחריות, שהוא מגיע עם התקנה של צוות מומחים, שמסמכי האחריות והחשבוניות לאחר הקנייה נמצאים לרשותכם והבנתם והפנמתם את כללי תעודת האחריות. בנוסף, מאד חשוב לקבוע תאריך התקנה נוח אשר בו תוכלו גם לבדוק את התכולה שנכנסת לביתכם – שהיא התכולה שהזמנתם והיא הגיעה תקין, וגם לבדוק את הארונות לאחר גמר ההתקנה.