ארונות, הם פריטים שאיננו יכולים לחיות בלעדיהם אין היום חדרים שאין בהם ארונות בגדים. בכל מקום כמו במטבח, באמבטיה וכמובן בחדרי השינה ישנם ארונות, על מנת לפתור בעיות אחסון. אם פעם, ארונות בגדים, היו כבדים יותר, היום ניתן למצוא עיצובים קלילים בארונות בגדים.  כל אחד יתאים את פנים הארון בגדים על פי צרכיו, כמו למשל מי שמעוניין בתלייה של בגדים יותר מאשר מדפים או לבנות מגרות לנעליים יוכל להתאים זאת על פי מגוון הארונות הקיימים היום בשוק. בחדרי השינה, מתאימים את הארונות בגדים על פי צבע הרהיטים או אפילו קונים סט שלם של חדר שינה הכולל ארון בצבע המתאים על מנת שתיווצר הרמוניה בחדר השינה.

ארון בגדי ילדים חייב להיות פרקטי

החלוקה של ארונות בגדים חייבת להיות פרקטית. העיצוב יהיה במעלה השנייה, אך ארון הבגדים חייב להיות מסודר ונעים על פי סוג הבגדים, ומי שמעוניין למצוא את בגדיו במהרה, יוכל לעשות זאת בקלות. בחדרי הארונות במודרניים יותר, ניתן למצוא מדפים נייחים ונשלפים. יש מדפים המיועדים לנעליים ושיטות שונות של תלייה ומגירות מעוצבות עם מנגנון סגירה משוכלל. ארונות בגדים סטנדרטיים, יהיו בעלי עומק של 40-70 ס”מ ובאורך עד שלושה מטרים. ארונות גדולים מאוד מיועדים לזוג או למשפחה גדולה יותר ויש להם בין 4-6 דלתות. החומר ממנו עשויים הארונות הם בדרך כלל מעץ מלא למי שמעוניין בארון בגדים איכותי שיחזיק מעמד להרבה שנים. חשוב כ לארון יהיה גב חזק שישמור על יציבותו היות וארונות בגדים מכילים הרבה מאוד פריטים. 

סוגי הארונות והחומרים מהם הם עשויים

דלתות ארונות העשויות מפורמייקה, קלות יותר לניקוי. חשוב להקפיד על ההתאמה בין החומרים מהם עשויים הארונות  לבין החלל בן נמצא הארון. אם מדובר בארונות לאמבטיה, הם לא יהיו עשויים מאותם החומרים שיהיו בארונות המטבח או בארונות לחדרי ילדים, בארונות של חדר השינה. חשוב לבחור גם בדלתות של הארונות. אם החלל בחדר השינה הוא קטן, כדאי לרכוש ארון עם דלתות הזזה. ניתן למצוא ארונות אצל היצרנים הידועים שמתמחים בייצור ארונות ולמצוא אותם באמצעות אתרי האינטרנט בתחום ארונות בגדים וייצרני ארונות ישנם גם אתרים של השוואת מחירי ארונות כך שתדעו פחות או יותר מה המחירים של סוגי הארונות השונים.