ארונות הזזה עם מראה מקנים לחדר השינה עיצוב משמעותי שרבים שואפים אליו. הפריסה של המראה על רחבי הדלתות הקדמיות הופכת את המראה לא רק למוצר פונקציונאלי לשימוש יומיומי אלא גם לשכבת עיצוב נוספת שלוקחת את מראה החדר לרמות שטרם נראו. כאן תוכלו ללמוד אודות עיצובים שונים של ארונות הזזה עם מראה.

קדימון – מידות ארונות הזזה

על מנת להיערך להרכבת ארונות הזזה בחדר שלכם, חשוב להכיר את המידות שלו. במידה ולא חוצבים בקיר, ארון הזזה ניחן במידת עומק של 60 ס”מ כולל הדלתות. כמו כן, עבור זוג דלתות מידת הרוחב היא 120 ס”מ ובעבור 3+ דלתות נדרשים לפחות 180 ס”מ. מידת הגובה היא 2.4 מ’, ועל כן זהו ארון קיר המכסה את כולו במידת האורך.

ארון הזזה עם מראה
ארונות הזזה בעיצוב אישי
ארון הזזה מעוצב עם מראה במרכז

ארונות הזזה עם מראה בעיצוב כפרי

ארונות הזזה אלה ניחנים בעיצוב עץ. בארונות ההזזה אלה תוכלו ליהנות ממסגרות עץ מעוצבות בגימור מבוקע מסביב למראה. ניתן להזמין גם ארונות עץ בגימור אחיד ללא ביקועים. ההבדל הוא שבגרסה מבוקעת, כתמי הביקוע הנם שחורים אמורפיים המקנים לעץ עיצוב של גזע אמיתי, בעוד הגרסה הלא מבוקעת היא חלקה, בצבע עץ אחיד.

ארונות הזזה עם מראה בעיצוב מודרני

ארונות הזזה אלה ניחנים בעיצוב מודרני עכשווי. הגימור שלהם בהיר מסביב לדלת וניתן להסדיר ארונות בהם הדפנות מסביב לה יהיו מעוצבות במספר גוונים, למשל לבן ועליו אובייקט מונפש כלשהו או גרפיקה ממוחשבת מעוצבת. ארונות אלה לוקחים את עיצוב המתחם למודרניזם, בהתבסס על צבעים בהירים.

הסדרת ארונות הזזה בחדריכם

את הבחירה ניתן לבצע באתר הדמיית מחשב של חברת ארונות מקצועית. ניתן לבחור את מידת הארון ומספר הדלתות ולצפות במפרט הטכני של הסידור הפנימי, כולל לשוחח עם נציגי שירות לעריכת התאמות בנושא הזה במיוחד עבורכם. האתר מגובש בתמונות של הארונות ובמידות המלאות של כל אחד מהם. השירות כולל בדיקה האם ניתן לחצוב במבנה שלכם, ולאחר מכן התקנה של הארון כולל ביצוע החציבה, אם אפשרית. אנו מלווים את הלקוחות שלנו עד לתום התקנת הארון ומספקים להם את השירות המלא עבורו באופן יעיל וללא צורך בפנייה לקבלנים אחרים.

בית אומנות העץ

בית אומנות העץ

חברת בית אומנות העץ, מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.