הכל עשוי להתחיל בבוקר אחד, שאתם לא מוצאים מה ללבוש לעבודה, כי הארון בגדים שלכם אינו מאורגן. אתם אנשים עובדים, הנמצאים בלחץ של זמן, מגיעים בערב מאוחר עייפים ואין לכם זמן לבצע פעולה חשובה כגון ארגון ארונות בגדים בחדר השינה.  השאלה היא, כיצד לשמור על ארון בגדים שיהיה מסודר ונוח?. יש תחילה למיין ולהכין שקיות גדולות שבהן תוכלו לשים את הבגדים שאינכם זקוקים להם ולתרום אותם לכל מיני נזקקים. בכל שכונה, יש מן מתקן גדול ששם הוא מכיל את כגל שקי הבגדים לנזקקים. את הבגדים שאתם בכל זאת תצטרכו, יש למיין על פי קיפול, שרוול קצר, שרוול ארוך, חולצות מכופתרות, מיקום מיוחד לבגדים אלגנטיים שיש לתלות ומיקום לבגדי יום יום או בגדי עבודה.
אקססוריז מעוצב לבית
אקססוריז דגם 505
אקססוריז דגם 506

חלוקה נכונה של מדפים בארון בגדים

יש לשמור על חלוקה נכונה בין המדפים, מה שמהווה את אחד הכללים החשובים של ארגון ארונות בגדים בחדר שינה. חלקו את הארון לשתי עונות כגון קיץ וחורף. אם מדובר על עונת הקיץ, סדרו את הבגדים לפי הסדר שיהיו נגישים יותר ואת הסריגים העבים של החורף, העבירו למדפים הגבוהים יותר.. כדאי כי אם יש לכם יקום בארון בגדים, להוסיף עוד מדפים או מגירות פנימיות לאחסון של עוד חפצים שיהיו נוחים ונגישים. חשוב להימנע מערימות בגדים גבוהות ולא יציבות, שכן, כאשר אתם שולחים יד לארון 
בגדים, הערימה עשויה ליפול, מה שיגרום שוב לארון מבולגן וסדר מחדש.

לא להעמיס על הקולבים בארון בגדים

חשוב, כי גם הבגדים המיועדים לתלייה, אם ז’קטים, שמלות חליפות וכדומה, חייב להיות מרווח בין הקולבים, כך שתראו את מה שאתם מעוניינים ללבוש. גם את הבגדים המיועדים לתלייה, כדאי לארגן לפי שתי העונות. אם יש לכם ארון נוסף במסדרון הבית, אחסנו בו את המעילים והחפצים העבים יותר, המיועדים לחורף. כך כדאי לערוך ארגון ארונות בגדים בחדר שינה, על מנת שתוכלו למצוא כל דבר במקום. יש לציין כי עומס על הקולבים, עשוי להסב נזק לארון הבגדים שלכם. תראו בעצמכם, כי אחר הארגון המבורך של הבגדים שלכם, יהיה לכם הכי קל למצוא בגדים לעבודה, בלי לחזור לארון בגדים מבולגן  ולעמוד מולו הרבה זמן בכל בוקר למציאת הבגדים.

כאן תמצאו את כל הנדרש ליצירת סדר וקוהרנטיות

  • ארונות בוטיק מותאמים לחדרי שינה!
  • דלתות נוחות לתפעול!
  • סידור התכולה במדפים מרווחים!
  • אפשרויות מידוף מגוונות, כולל מגירות!
  • הגעה לשלמות במהירות: הבגדים ניתנים לסידור מהיר!
  • דינאמיות בחלק מהדגמים: ניתן לשנות את גובה המדפים!
  • חומרי ייצור מובילים, ארונות עמידים למשך זמן ארוך!
  • חזית ארון מעוצבת ומרשימה בכל דגם!
  • הכלי המושלם לעיצוב כל חדר שינה!
  • הדרך שלכם לשדרג באופן משמעותי את חוויית המגורים בחדר השינה!

 

ארונות בוטיק מובילים בעיצוב ובחזות

הארונות כאן לא רק מספקים דרך קלה לארגן את הבגדים בתוכם. הם מעוצבים, בעלי חזית דקורטיבית המותאמת לכל סגנון עיצוב, חדש כעתיק. הארונות שלנו מספקים את תבנית העיצוב המושלמת עבור כל מי שחפץ בהעלאת רמת העיצוב והלייפסטייל בחדרו!

הארונות כאן כדי להישאר – עמידות ארוכת שנים
אחת התכונות של ארונות ישנים היא שמרגישים שהם ישנים. הפרונט החיצוני נשחק, הצבע דוהה, הפורניר מתקלף. כאן, לא תמצאו זכר לתכונות הללו. אנו משתמשים בחומרי ייצור מובילים ומשובחים שיגרמו לארונות שלכם להישאר עמידים ולהיראות כמו חדשים גם לאחר שנות שימוש רבות ואינטנסיביות.

תאים ארגונומיים מותאמים לסידור בגדים יעיל
התאים של ארונות אלה ארגונומיים לבגדים. ניתן להסדיר בהם תאי תלייה, קיפול ומגירות סגורות לגרביים וכפפות. ארונות אלה הם מה שתצטרכו על מנת להביא את החדר שלכם לכדי שלמות של ממש ולהפוך את סידור הבגדים לחוויה קלה ופשוטה ביותר. ניתן למצוא כאן גם תאי אחסון לחפצים לא שגרתיים כמו חגורות ועניבות לשימור ברמה גבוהה ביותר.

בית אמנות העץ – ארונות איכותיים זה אנחנו
ארונות איכותיים לחדרי שינה משווקים על ידינו ב- “בית אמנות העץ” מזה שנים רבות. ניתן להסדיר כאן ארונות בעיצובים שונים עם פונקציות מגוונות ותאי אחסון ייעודיים לתכולות שלכם. אנו מבססים את פועלנו על מיפוי הצרכים הבסיסי של הלקוח ומשתמשים בחומרי ייצור שידאגו לשמירה על הארון לפרק זמן ארוך מאד. שדרוג הארון אצלנו הוא צעד חכם שרבים וטובים כבר עשו. עם ארון חדש בחדר השינה אתם יכולים להבטיח שיפור משמעותי של הלייפסטייל ושל חוויית המגורים והנאה צרופה מתשתית איכותית לסידור בגדים מכל הסוגים, מפריטי לבוש ועד עזרים.

הכל אודות ארונות חדר שינה

חשיבות ארונות בחדר שינה

ארונות בחדר שינה מבטאים חלק ניכר מעיצובו. חדר השינה, שמבוסס בעיקרו על מיטת שינה, מקבל נו]ך עיצובי משלים מן המעלה הראשונה כאשר ארון עיצובי משולב

קרא עוד »