במדריך זה נלמד כיצד מעצבים חדרי ארונות. עיצוב חדרי ארונות הוא מלאכה למקצוענים אבל כאן תלמדו גם אתם כיצד עושים זאת וכיצד פוגעים בדיוק בעצב החשוף של החדר, וקונים ארונות שיתאימו לו במדויק. באמצעות צעדים מקצועיים אלו – תוכלו גם אתם להנחיל לעצמכם עיצוב חדרי ארונות שכמוהו לא ראיתם זה זמן רב.

תכנון חדרי ארונות

חשבו על סוג הארונות שילוו את החדר ארונות: מודולריים ללא דלתות, עם דלתות הזזה או עם דלתות פתיחה. כמו כן, חשבו על צבע הארון, צורתו, וסוג הפרזול שיהיה לו. חשבו על התקנים מיוחדים שיהיו בחדר כמו מראות או דלתות והתקני פרזול מיוחדים. מפו את כל התכנון שלכם במסמך מסודר בו רשומים כל המאפיינים אותם דליתם.

הציגו את תכנון חדר הארונות שלכם למעצב מקצועי

המעצב המקצועי – אשר מועסק בחברת ארונות יבחן את הארונות אותם הצעתם בחדר ארונות שלכם ויציע מקצי שיפורים כבירים, אשר יחדדו את סגנון החדר ארונות שביקשתם מבחינה דקורטיבית. הוא יציע לשלב התקנים מיוחדים משולבים מגירות והתקני אחסון בגדים באותו מקום, ובנוסף – יסקור לכם מגוון רחב של חדרי ארונות שלא ביטאתם בתכנון שמא תעדיפו אותם לבסוף. במילים אחרות, המעצב יציג לכם את כל האפשרויות, לצד עזרה וסיוע בתכנון העיצוב עליו התחלתם לעבוד בעצמכם.

הוסיפו מוצרים נלווים לחדר הארונות שלכם

התקני נעליים, מגירות קטנות שלא מצריכות התקנה, סל כביסה, וכד’. ישנם לא מעט התקנים שממש מומלץ להציב בחדר ארונות על אף שהם עצמם לא ארונות אלא בסך הכל מוצרי עזר. המוצרים גם ישפרו את מראה החדר וגם יוסיפו לו מבחינה פונקציונלית.

צעדים לווידוא רכישה מוצלחת

* מסמכי הארונות – עליכם, כולל חשבונית וכתב אחריות. ודאו שיש לפחות 7 שנות אחריות על כל ארון.
* הובלה נקבעה לכם – קבעו תאריך נוח בו תוכלו לשהות בבית זמן רב ולבחון את חדר הארונות.
* במסמכים רשומים הפרטים שהזמנתם לאשורם – צבע, צורה וכמות של כל סוג ארון.
 
מימוש צעדים אלו יבטיח כי ביום הובלת הארונות אליכם הביתה אתם תוכלו לבדוק את התכולה מול החשבונית, לאשר שהיא נכונה, וכמובן – לבחון את טיבה ומראה לאחר סיום ההתקנה.