לא רבים יודעים, אבל ארון הזזה עם מראה זה כבר לא ממש מוצר מותרות אלא סמל סטטוס: אם אתם עוסקים בפעילות אירובית, גופנית, או איפור – ודאי תרצו שתהיה מראה גדולה בחדר שתוכלו ליהנות ממנה, ובארון הזזה הכי בטוח והכי נגיש כי לא צריך לתלות את המראה, לא נשקפת לה סכנת נפילה ובנוסף היא מאד מאד גדולה ומפנקת. עיטור החלק שמסביב למראה עם פרזול עץ מגולף או פרזול מתכת שנעשה במסגריית איכות יוצר מרקם עיצוב עשיר ומגוון אשר לבטח יהיה לכם לעזר רב בעיצוב החדר וקביעת זהותו הדקורטיבית.
אין עומק, הכל נמצא בתוך הקיר ובנוסף – המראה נראית כמו מראה תלויה כשלמעשה היא פשוט חצובה בקיר, מה שמשרה 100% בטיחות מנפילות וגם מעניק לה זווית של מראת קיר ולא של מראה בולטת ומגושמת. ארונות הזזה לחדרי שינה החצובים בקיר, באופן כללי, יותר נוחים לשימוש מכל ארון אחר שכן החיסכון במקום הוא כפול: גם חוסכים במקום פיזי כשמטיילים בחדר וגם חוסכים במקום בפתיחת הארון שכן דלת הפתיחה המגושמת לא תגרע מכם את ה- 0.5 מטר הדרוש לה.

שדרגו את הארון שלכם בפרזול מעוצב ומפנק

ידיות ארון דקורטיביות שנראות כמו יהלומים או קורות עץ יוקרתיות, מסגרת מראה מפנקת שנראית כמו מסגרת של תמונה, ואפילו מסגרת לכל דלת בארון הזזה. “תיבול” עיצובי זה יוצר עניין רב לארון הזזה שלכם וגם מעלה את הרמה של העיצוב בחדר כמה שלבים קדימה. בארונות הזזה עם מראה יש הכל על מנת להקרין קסם, חדות ועוצמה, ועם רכיבי פרזול מעוצבים זה רק הולך ומתחדד.

ואם אין לי מושג בחציבות בקיר ואני לא יודע אם הבית מתאים - מה עושים?

ניתן להזמין יועץ ארונות שהוא גם מומחה שיפוצים לקראת התקנת ארון הזזה . הוא יבוא לבית שלך, יבחן אותו, ויאתר קיר שניתן לחצוב בו. במידה ויימצא הקיר הדרוש, יילקחו מידות ואתה תוזמן לחנות לצפייה בכל הארונות הזזה  שעשויים להתאים למידות שלך כפי שנבדקו על ידי המומחה המקצועי. צוות המכירה ידאג גם לשירותי התקנה מלאים מטעם החברה, מחציבה ועד הרכבת הארון והנחתו בפיר אשר נחצב.
 

יתרונות ארונות הזזה עם מראה אצלנו

  • אנו מבצעים את השירות כולו, מחציבות ועד התקנות, ללא תלות בקבלן חיצוני!
  • ניתן לקבל ארונות הזזה בכל המידות, מ- 2 דלתות 120 ס”מ ועד ארונות רחבים של 3 דלתות ומעלה!
  • המראות שלנו עשויות מזכוכית מחוסמת המונעת סדקים, שברים ותאונות זכוכית למיניהן!
  • פאנל הזכוכית מוקף במסגרת מעוצבת המהווה חלק דקורטיבי אינטגרלי מארון ההזזה!
  • חומרי הייצור נבחרו בקפידה רבה ומבוססים על איכות חסרת תקדים!
  • עמידות למשך שנים ארוכות ללא צורך בתחזוקה!
  • הארונות מתאימים לעיצובים שונים של חדרי שינה ומגורים!
  • התנהלות קלה, פתיחה וסגירה פשוטה וסידור קל של הבגדים!
  • ארונות מן המעלה הראשונה, עמידות לטווח ארוך, נוחות ואיכות!
ארונות רחף לבית

על ארונות הזזה מהטובים בשוק

ארונות הזזה כאן אינם פריטי ריהוט ממוצעים, אלא הארונות שלכם לשנים הקרובות. אנו מאמינים באיכות ומיישמים אותה יום יום אצל עשרות לקוחות מרוצים. ארון הזזה איכותי מבוסס על דלתות איכותיות שקל לפתוח אותן, על חלוקה פנימית חכמה, על תאים פתוחים וסגורים לבחירתכם, ועל עתודות מקום גדולות לפריטים גדולים, לרבות תאי תלייה. ארונות ההזזה שלנו הם לא רק רהיטים, הם תשתיות שימושיות מן המעלה הראשונה המשרתות דיירים שמחפשים איכות חסרת תקדים על הצד הטוב ביותר.

על השירות כספקי ארונות הזזה
אנו מעניקים ללקוחות שלנו שירות מלא שלא ניתן למצוא כמעט במקומות אחרים. הלקוחות שלנו לא נשלחים לקבלנים, אלא עוברים את כל התהליך עם אנשי מקצוע מטעמנו: בדיקה של הבית, איתור מיקומים אפשריים לחציבה, יישום והתקנה של הארון.

בית ארונות העץ – מסורת של ארונות הזזה איכותיים
בחברת “בית ארונות העץ” אנו מספקים ללקוחותינו ארונות הזזה מן המעלה הראשונה. ארונות ההזזה שלנו ניחנים בכל מה שנדרש על מנת לקיים שגרת אחסון בגדים קלה ונוחה. סידור הבגדים קל ויש תאים ייעודיים גם לפריטי פרזול ועזרים כמו חגורות ועניבות. ניתן למצוא כאן את כל סוגי הארונות המבוקשים ולהעמיד בביתכם את תשתית האחסון המנצחת. משדרגים את הארון? פנו אלינו והתחילו תהליך להטמעת ארון הזזה עם מראה במידה המתאימה עבורכם! התאמה עיצובית מלאה, התאמה לממד המבוקש בבית והתקנה מלאה של המוצר הנבחר! מגוון רחב של דגמי בוטיק להסדרה מידית!

הכל אודות ארונות הזזה עם מראה